Juadah berbuka


Hari ni Abawan berbuka mcm biasa. Simple.

Tak byk menu pun. Kuih tu kakak yg beli.

Abawan tak beli apa2 pun kat Bazar Ramadan. Malas.. Ramai sgt org kat Taman Tenaga tu.

Makan sikit pun kenyang sebenarnya. Yang penting ikut sunnah nabi.

Menu:

  • Kuih popia
  • Murtabak
  • Sup Daging
  • Ikan & Ayam Goreng Tepung
  • Bubur Lambok
  • Kurma
  • Air Soya

Agak simple kan?

Yang paling tak tahan nak layan si Darwish ni.

Dia asyik nak mengemas jer.. Kelam kabut dibuatnye.

Mek steady, makan tetap makan.

3 Responses

  1. wah!!! awis dh beso rajin plk ekkk… mek ok ke puasa.. x curik lauk ke tghari..hu3

  2. Rajinnn.. tak cukup tgn nak jaga. Semua org buat dia nak buat. hehe..
    Mek puasa. Semua lauk sorok. Jd dia cari tak jumpa. hahahh..

  3. abawan nie blog baru k.long

    qasehmama.wordpress.com

    yang zikry tu ingat z pakai lagi dh..

    harap maklum

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: